desylogo

עדכוני מערכת: מאי 2024

יום שישי הטוב הגיע – ובהקשר שלנו כמובן המשמעות היא: עדכון גרסא לדאוסטרון! גם החודש עבדנו קשה כדי להביא גרסא עדכנית ישירות אליכם. בואו נתחיל >>

חדש מהתנור: אפליקציית PWA לדאוסטרון

אחד הדברים שמנויים מבקשים לא מעט זה נגישות יותר טובה לדאוסטרון במובייל. יצירה של אפליקציה מותאמת היא עבודה לא פשוטה שייקח לנו עוד זמן לסיים – אך הצעד הראשון כבר כאן: אפליקציית PWA לדאוסטרון!

ומה זה בעצם PWA? זהו סוג של אפליקציה שלא צריך להוריד למכשיר – ניתן להתחבר אליה ישירות מהדפדפן ולשמור אותה על מסך הבית של המכשיר שלכם בקלות. מה שיפה בזה – לא משנה אם אתם משתמשים באייפון, אנדרואיד או סימביאן (זה עדיין קיים בכלל?) – האפליקציה תעבוד במכשיר שלכם. אפשר ללמוד עוד על טכנולוגיית PWA במאמר הזה.

כדי להתקין את האפליקציה פשוט מתחברים דרך הדפדפן המועדף עליכם לדאוסטרון בקישור הזה. לאחר מכן, לחצו על התפריט בדפדפן (בצד ימין/שמאל למעלה, תלוי בשפת המכשיר) ובחרו באפשרות "התקן אפליקציה" או "הוסף למסך הבית". זהו! כעת ניתן לגשת לדאוסטרון ישירות ממסך הבית של הסמארטפון שלכם.

הכירו את דוס-בוט – ה-Junior Developer האישי שלכם

תגידו מזל טוב, יש ילד יום-הולדת! אבל הוא מילולית היום נולד, אז חכו עם האלכוהול…

דוס-בוט הוא אישיות הצ'אט החדשה בדאוסטרון, וניתן כבר עכשיו לשוחח איתו ב"שיחות AI". הוא מתמחה בעיקר בתכנות ועולמות ה-IT, אז תוכלו להיעזר בו כדי לכתוב קוד, לעבור על קוד קיים שלכם, לדבג (כן, זהו פועל בעברית, בואו נקדים את האקדמיה בעניין הזה), ועוד.

אל תחכו – תהיו מנומסים ולכו להגיד שלום.

ועוד כמה שינויים לשיפור איכות השירות, ברגיל…

  • בעולם כבר חוגגים את יציאתם של מספר מודלים מתקדמים לשפה מלאכותית – אנחנו לא נשארים מאחור. המערכת עודכנה להשתמש במודלים המשוכללים ביותר שזמינים היום בעולם, כמובן תוך שימוש בשכבת הטכנולוגיה של דאוסטרון לשיפור ההבנה וההבעה בעברית – שגם היא קיבלה עדכון.
  • ביצענו מספר תיקוני שפה לממשק בעברית ובאנגלית (ידעתם שהמערכת זמינה גם באנגלית מלאה?) ניתן לשנות שפה בתפריט השפה שמופיע בחלק התחתון של האפליקציה.
  • סיימנו לבצע מעבר מלא של כל המערכת לשרתי Microsoft Azure. מה זה אומר? האפליקציה תהיה מהירה יותר.
  • מתכנתים שמשתמשים במערכת כדי לייצר או לדבג קוד ישימו לב שהוספנו כפתור "copy" שמאפשר להעתיק את הקוד שנכתב על ידי הבוט. איך לא היה את זה עד עכשיו – לא ברור.
  • משתמשים בעברית שמו לב כי מערכת התבניות ("מסמכי AI") יוצרת טקסטים בעברית באורך מסוים, אך כמות המילים ש'נוצלו' בדרך כלל עומדת על פי 3-4 מהמילים שנוצרו בפועל. מבלי להיכנס לעניינים טכניים נציין כי שינינו את המונח "מילים" למונח "קרדיטים" כדי שיהיה יותר ברור למה הכוונה – מנויי פרימיום עדיין נהנים מכמות בלתי נתפסת של 100,000 קרדיטים בחודש.
  • עדכוני אבטחה כלליים.
  • אנו מזכירים לכם כי החל ממחר (01.06.24) מחיר המנוי החודשי יעמוד על 39.90 ש"ח ומחיר המנוי השנתי יהיה 390 ש"ח. אנו נדרשים להעלות את המחיר על מנת שנוכל להמשיך לתחזק את השירות ולשפר אותו – אך הוא כמובן עדיין יותר זול מכל האפליקציות המקבילות בפער ניכר.

שיתוף:

מאמרים ומדריכים אחרונים

Subscribe our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.