desylogo

עדכוני מערכת: ינואר 2024

ינואר מסמן את תחילתה של שנת 2024 – השנה האזרחית החדשה, ובתקווה שזו תהיה טובה יותר מקודמותיה, כמעט מכל הבחינות. כידוע לכם, אנחנו משתדלים להוציא עדכונים ושיפורים לחוויית המשתמש על בסיס חודשי, ואנחנו רוצים לשתף אתכם מה עשינו החודש:

תבנית טקסט חדשה – כותב הסיפורים

צורת הבידור הותיקה ביותר בעולם היא כמובן הסיפור. ומהיום, לכתוב סיפור קצר זה עניין של שניות! באמצעות תבנית "כותב הסיפורים", תמלאו טופס קצר עם פרטים בסיסיים על הסיפור שתרצו ליצור (אפשר להשאיר חלק מהשדות ריקים ודאוסטרון ימלא בעצמו את החסר). בתוך כמה שניות עד דקה, דאוסטרון יכתוב סיפור קצר וקולע בהתאם להגדרות שבחרתם.

הנה דוגמא של התבנית החדשה בפעולה:

נבקש מדאוסטרון לכתוב לנו סיפור קצר מסוג של "קומדיה" ו"מדע בדיוני", שמתרחש בעיר בית שאן. שולה ביבי, דמות פיקטיבית שהמצאנו, היא אחראית קשרי ממשל בעמותה הדמיונית "לאתלטיקת מדפסות בישראל". היא חייבת למצוא תקציב מימון מהממשלה ומהר, זאת בזמן שחייזרים תוקפים את כדור הארץ (כן, השתמשנו בדאוסטרון גם בשביל הרעיון…)

והנה התוצאה:

וואו. תחרות אתלטיקת מדפסות בין בני אדם לחייזרים. זה ספר שבהחלט היינו קונים… וכמובן שלא יכולנו להתאפק אז הנה הכריכה שדאוסטרון יצר לספר החדש שלנו:

מי הדפיס יותר מהר? למה לאישה בצד שמאל למעלה יש ראש בצל? אלו רק חלק מהשאלות שלא נקבל עליהן תשובה הפעם, ואולי טוב שכך.

אישיות צ'אט חדשה – שושי, הבוטית הפדגוגית

הקדשנו החודש לא מעט כדי לאפשר למערכת לדבר אתכם במגוון סוגי "אישיות" שיוכלו להתאים למשימות ספציפיות וקהלים ספציפיים יותר מ"דאוסטרון" הצ'אט-בוט הכללי, במסגרת "שיחות AI".

כעת כשהמערכת מוכנה אנחנו שמחים להציג את "שושי" – הבוטית הפדגוגית. שושי למדה מתוך סט רחב של טקסטים בתחום החינוך והלימודים, בכמעט כל המקצועות שאפשר לחשוב עליהם – כולל מקצועות אקדמיים. היא מיועדת בעיקר לאנשי חינוך ולסטודנטים, ותוכל לסייע בכתיבת סיכומים, יצירת מערכי שיעור, רעיונות למצגות לליווי שיעור ותכנים, מתן הסברים פשוטים לנושאים מורכבים וכל משימה אחרת בתחום החינוך והלמידה.

האם שושי הבוטית הפדגוגית היא סתם דאוסטרון עם כובע סטודנט? גם כאן, אולי ישנן שאלות שעדיף שלא נענה עליהן.

בעדכונים הבאים נוסיף עוד סוגי "אישיות" שיתאימו לשימושים וקהלים ספציפיים נוספים – אך בינתיים, לכו לומר לשושי שלום!

שושי זמינה כעת תחת "שיחות AI" -> "יצירת שיחה חדשה".

חדש: מערך שיווק שותפים – בואו להרוויח כסף עם דאוסטרון

עכשיו אפשר לומר באופן רשמי: דאוסטרון הוא שירות די חדש, אבל כבר לא *כזה* חדש. ועם בסיס משתמשים נפלא כמו שלנו – אנחנו רוצים להציע לכם להיות שותפים שלנו.

ההצעה היא די ישירה ופשוטה: הביאו חברים לפלטפורמה, ועל הרכישה הראשונה שהם עושים – תקבלו 30%. וכשאנחנו אומרים 30% – לא מדובר ב"קרדיט" או הארכות לתוכנית – אלא בכסף שיישלח אליכם בפייפאל. נשמע טוב, לא?

אז איך מתחילים? בלוח הבקרה – לחצו על השם שלכם מצד ימין למטה (איפה שמופיע האייקון וכתובת המייל שלכם). בתפריט הנפתח בחרו ב"תוכנית שותפים". אם יותר קל לכם, אפשר פשוט ללחוץ על הלינק הזה. העתיקו את "קישור ההזמנה" שייחודי רק לכם ושלחו לחברים. כל מי שישתמש בלינק כדי להירשם למערכת ולשלם בה תוך 14 ימים – יזכה אתכם ב-30% מסך ההזמנה שלו.

באותו המסך אפשר גם לראות סטטיסטיקות: כמה נרשמו דרככם, כמה שילמו דרככם, כמה כסף מגיע לכם בכל רגע נתון ומה סטטוס המשיכה.

והנה עוד קטע נחמד: לא אוהבים את הקישור האישי שלכם, שנראה כמו קוד לא ברור? אתם יכולים לערוך אותו! עברו להגדרות החשבון, ותחת הכותרת "קוד הפניה", תוכלו לערוך את הקישור לכל טקסט ייחודי שלכם.

ועוד כמה דברים טובים

  • יצרנו עמוד "העדפות" בחשבון שלכם. שם כל משתמש יוכל להגדיר לעצמו כמה תוצאות ברירת מחדל יוצגו בכל עמוד במערכת, ומה סדר ההופעה שלהן. אפשר להגיע אליו דרך לוח הבקרה – לחצו על השם שלכם מצד ימין למטה (איפה שמופיע האייקון וכתובת המייל שלכם). בתפריט הנפתח בחרו ב"העדפות". או שפשוט תעברו ללינק הזה.
  • שיפרנו את הניראות של מיילים שמגיעים אליכם מהמערכת שלנו, בעיקר למשתמשי אפליקציות הדסקטופ של Office 365.
  • בוצעו שיפורים כלליים בניראות של המערכת עבור משתמשי מובייל (והתחלנו לעבוד על אפליקציה).
  • בוצעו שיפורים למערכת ה-Cookies שמאפשרת למערכת לזכור אתכם באותו מכשיר/דפדפן ולא לבקש מכם להתחבר כל פעם מחדש.
  • בוצעו שיפורים ויזואליים לעמוד המחירים וביצוע הזמנה חדשה.
  • ביצענו שיפורים מאחורי הקלעים והכנות לקראת אפשרות לשימוש במערכת בשפה האנגלית – בקרוב!
  • ביצענו תיקונים לכמה בעיות שהתגלו במספר שפות במערכת הקריינות האוטומטית שהשקנו בחודש שעבר. היא כעת עובדת נפלא!

כל העדכונים והשיפורים זמינים כבר עכשיו למשתמשים החינמיים ומשתמשי מהדורת ה-Prime! ממתינים לשמוע את הפידבקים שלכם לקראת החודש הבא!

שלכם,

צוות דאוסטרון

שיתוף:

מאמרים ומדריכים אחרונים

Subscribe our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.