desylogo

עדכוני מערכת: פברואר 2024

היי לכולם, אנחנו בדאוסטרון AI מקווים שאתם נהנים מהשימוש במוצר. אנחנו רואים גידול משמעותי בכמות המשתמשים בחודש האחרון, ומאוד שמחים על כך. במקביל, יש לנו עבודה לוודא שהמערכות שלנו עומדות בדרישות השימוש 🙂

כידוע לכולם, אנחנו מאוד משתדלים להוציא עדכון גרסא אחת לחודש לכל המנויים. הפעם הייתה לנו לא מעט עבודה לעשות, שכללה לא רק שדרוגים למערכת שזמינים ממש עכשיו, אלא גם עבודה מאחורי הקלעים כדי להתכונן לשדרוגים, שיפורים וגם פיצ'רים חדשים שיצאו בתקופה הקרובה 😉

הכירו את מחולל התוכניות העסקיות

חלק תדיר מתהליך הפיתוח והשיפורים שלנו הוא לבדוק (באופן סטטיסטי ואנונימי) כיצד אתם משתמשים בשירות, וגילינו שלא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים משתמשים בו כדי לייצר תכנים עבור העסק: סקר שוק, אסטרטגיות תמחור, מודלים עסקיים ועוד. זה נהדר!

לכן, יצרנו עבורכם תבנית חדשה למסמכי AI: מחולל תוכניות עסקיות. פשוט תארו את העסק שלכם בפסקה אחת, ודאוסטרון יכתוב עבורכם תוכן עניינים לתוכנית עסקית מלאה, עם התייחסות ספציפית לדרישות סוג העסק שלכם. לאחר מכן, ניתן להשתמש בתוכן זה כבסיס להרחבה באמצעות הצ'אט!

תיארנו לדאוסטרון את העסק שלנו – "מרכול דוד".

דאוסטרון העניק לנו תוכן עניינים לכל מה שצריך להיות בתוכנית העסקית עם הסברים. כעת נוכל להשתמש בשיחות AI כדי לשוחח עם דאוסטרון על כל חלק ואפילו לבקש ממנו לכתוב אותו עבורינו!

"מחולל תוכניות עסקיות" זמין כעת בתבניות.

התחברו עם Google

רבים ביקשו מאיתנו להטמיע אפשרות להתחבר למערכת עם חשבון Google. אין צורך להכביר במילים – כעת זה אפשרי, ובקליק פשוט ניתן להירשם ולהתחבר עם חשבון גוגל למערכת.

שינויים לתוכנית החינמית והרחבת הגבלות על תמונות למנויי "PRIME"

אבן יסוד בערך שאנחנו רוצים לתת לקוחות שלנו היא, שהמוצר באמת שווה את המחיר שאתם משקיעים עליו. זו הסיבה למדיניות ההחזר הכספי הנדיבה שאנחנו מציעים, וזו גם הסיבה שאנחנו מציעים גרסא חינמית מוגבלת למערכת: כדי להתנסות בה. מצד שני, התמחור שלנו מיועד להיות תחרותי במיוחד: המטרה היא להיות פלטפורמת ה-AI הזולה בשוק בלי לוותר על תכונות או איכות.

לאור זאת, החלטנו לעדכן את התוכנית החינמית כך שגם בה תוכלו לגשת למודל ה-AI המתקדם ביותר בעברית. המטרה היא שתוכלו לחוות את המערכת באופן שבו משתמשים בתשלום חווים אותה, אבל כמובן באופן מוגבל. עם השדרוג החינמי, ישנה הגבלה על משתמשים חינמיים: תוכלו לקיים רק 3 שיחות צ'אט עם ה-AI ועד 10 הודעות בכל שיחה (מינויי "PRIME" יכולים לשוחח עם ה-AI ללא הגבלה). זה יאפשר לכם להתנסות במערכת ולהבין אם תרצו להשקיע בה את כספכם.

כחלק מהמחויבות שלנו והצעת הערך שאנחנו רוצים לתת ללקוחות, המטרה שלנו היא להגביל כמה שפחות לקוחות משלמים. לכן החלטנו להרחיב את כמות התמונות שניתן לייצר בחודש, במנוי "PRIME" (המנוי בתשלום), ל-50 תמונות בחודש (במקום 30). הרחבה זו ניתנת ללא תשלום נוסף, ובאופן אוטומטי, לכל מנויי חבילת ה-PRIME.

ועוד דברים טובים לדרך…

  • שיפרנו את תפריט ההגדרות במערכת, כדי שיראה יותר טוב גם במחשב וגם במובייל.
  • שיפרנו דרסטית את מערכת העוגיות בפלטפורמה, באופן שמאפשר לכם לבחור אילו עוגיות ישמרו במכשיר ולשם מה.
  • יכול להיות ששמתם לב לשדרוגים קלים שביצענו לעיצוב המערכת – הכל כדי שיהיה יותר ברור לעין, נוח לשימוש וקל לקריאה.
  • שיפרנו הרבה קוד מאחורי הקלעים כדי שמערכת העלאת תמונות ויצירת תמונות תהיה מהירה יותר (כמעט פי 2!)
  • שיפרנו את לוח הבקרה לשותפים במסגרת תוכנית השותפים
  • שדרגנו את מערכי ה-AI המפעילים את הפלטפורמה מאחורי הקלעים.
  • שיפרנו את הדקדוק העברי של מערכת השיחות.
  • טיפלנו בבאג שכמה מכם דיווחו עליו שמתרחש במקרים מסוימים של שימוש תכוף בתבניות.
  • והרבה מאוד שיפורים ושדרוגים מאחורי הקלעים לקראת תכונות חדשות שנשחרר בקרוב!

כמו תמיד, אנחנו רוצים לשמוע את המחשבות שלכם ומצפים לראות את התפוקה שלכם במערכת!

שלכם, צוות דאוסטרון AI

שיתוף:

מאמרים ומדריכים אחרונים

Subscribe our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.