desylogo

עדכוני מערכת: דצמבר 2023

אנחנו בדאוסטרון מחויבים לפתח ולשפר ללא הרף את שירותי הבינה המלאכותית בפלטפורמה. אנחנו שמחים לספר לכם על שדרוג משמעותי לפלטפורמה, כמו גם שיפור חוויית המשתמש ושדרוג היכולות של דגמי הבינה המלאכותית.

1. בנייה מחדש של מערכת הדיבוב (טקסט לדיבור)

מערכת הדיבוב עברה "מהפך" וכעת משתמש במערכת דיבור חדשנית שתומכת במגוון רחב יותר של שפות בקול טבעי. כבר חודשים שאנחנו מקבלים פידבקים שאתם רוצים שהמערכת תאפשר לכם להפיק דיבובים בעברית – וכעת זה הגיע. המערכת החדשה כוללת תמיכה ייעודית לעברית במנעד של קולות. התמיכה בעברית זמינה למנויי Prime. יתר השדרוגים למערכת זמינים גם למשתמשים חינמיים.

לשמיעת ההקראה האוטומטית:

יכול להיות ששמתם לב מהתמונה שגם הוספנו אפשרות לבחור את פורמט הקובץ. פורמטים כמו mp3 ו- ogg זמינים, כמו גם פורמטים אחרים שנתמכים ע"י המנוע. אנו מקווים שהגמישות הזו תאפשר לכם להבטיח תאימות של קבצי הקול עם תוכנות ופלטפורמות שונות.

2. שיפורים כלליים למערכת

שיפרנו את מהירות המערכת כדי שתוכל לתמוך במספר רב יותר של משתמשים. בפועל, זה אומר שתרגישו שזמני ההמתנה קצת קצרים יותר, וקצב העבודה משתפר.

בנוסף ביצענו מספר שינויים ושדרוגים ויזואליים למערכת. לא משהו יותר מדי שונה ממה שאתם רגילים, אך יתכן שבחלקים מסוימים של הממשק תמצאו שהוא אינטואיטיבי יותר ונעים יותר לעין.

3. תיקונים

אנחנו אוספים את הפידבק שלכם ובכל יציאה של גרסא חדשה למערכת נכלול גם תיקונים לתקלות קטנות כגדולות. השדרוג למערכת כולל גם תיקון לבאג נדיר שגרם למספר קטן של משתמשים בדפדפן Chrome עם חוסם פרסומות מופעל, לחוות תקיעה של האתר.

בנוסף, מנוע יצירת התמונות שנמצא בשימוש התוכנית החינמית נתקל, במקרים נדירים, בתקלה שלא אפשרה לו להשלים את הפעולה. תקלה זו נפתרה.


מקווים שאהבתם! כמו תמיד, נשמח לשמוע מכם – מחשבות, שאלות והערות! תיהנו ♥

שיתוף:

מאמרים ומדריכים אחרונים

Subscribe our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.