desylogo

עדכוני מערכת: אפריל/מאי 2024

שבוע טוב ובשורות טובות לקהילת יוצרי ה-AI של דאוסטרון. התקופה האחרונה הייתה מלאה בימים ללא עבודה, אבל כמו תמיד – אנחנו כאן עם עדכונים ושיפורים שוטפים למערכת. בואו נצלול לכל מה שחדש החודש!

משפחת דאוסטרון מציינת את ליל הסדר.

שדרוג מודל ה-AI ליצירת טקסטים

מערכת "מסמכי AI" שמאפשרת לכם לייצר טקסט מתוך תבנית, ומערכת ה"שיחות" (Chat Bot) שלנו עברה שדרוג וכעת תומכת בגירסא המתקדמת ביותר הזמינה נכון לעכשיו של טכנולוגיית ה-GPT, בתוספת שכבת הטכנולוגיה שלנו לשיפור ההבעה וההבנה בעברית שהותאמה אליה.

הדגם הנוכחי בעל יכולת גבוהה משמעותית מהדגם הקודם – והידע שלו מעודכן נכון לאפריל 2023. הוא גם מאפשר להזין יותר טקסט בהודעה אחת / פרומפט בודד, מה שמאפשר לכם עבודה קלה יותר עם טקסטים ארוכים יותר. נסו אותו!

יצירת קוד בשיחות AI – עכשיו בצורה קריאה הרבה יותר

היכולת של דאוסטרון לייצר קוד במגוון רחב של שפות תכנות ומארקאפ איננה חדשה – מאז השקת המוצר היכולת הזו קיימת, אך מפתחים רבים שלחו לנו פידבק שהקוד מופיע בצורה לא כ"כ מובנת וקריאה.

מהיום – קוד שנכתב ע"י דאוסטרון בצ'אט יכתב בקופסא עם צבעים והזחות על פי שפת התכנות שנבחרה, כדי לאפשר קריאה קלה יותר והעתקה פשוטה של הקוד או חלקים ממנו לסביבת ה-IDE המועדפת עליכם.

ועוד כמה דברים בריאים

  • מעכשיו ניתן להוריד או למחוק כמות של תמונות בפעולה אחת (כפתור בחירה גורפת מופיע בצד שמאל למעלה של מסך תמונות).
  • מעכשיו ניתן למחוק כמות של פרויקטים בפעולה אחת (כמו תמונות).
  • ביצענו שיפורים לעיצוב המערכת – נקי ומהיר יותר.
  • טיפלנו בתקלה שהתרחשה עם התחברות באמצעות חשבון Microsoft. מטעמי אבטחה, כעת ניתן להתחבר עם חשבון Microsoft רק אם נרשמתם איתו מלכתחילה.
  • ועוד שיפורים לקוד למהירות ותקינות המערכת.

כמו תמיד, נשמח לקבל מכם פידבק כדי ללמוד מה לשפר ואילו תכונות להוסיף בגירסאות הבאות. עד אז, תמשיכו ליצור!

שיתוף:

מאמרים ומדריכים אחרונים

Subscribe our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.