desylogo

דאוסטרון AI: האלטרנטיבה המקיפה ביותר ל- ChatGPT

בימים אלו הנוף הטכנולוגי מתפתח במהירות, ואחד הפתרונות המרכזיים שנכנסו לחיי היום יום שלנו הם עוזרים מבוססים בינה מלאכותית – AI Assistants, שמסייעים לייעל את זרימת העבודה, לשפר את היצירתיות והתפוקה ולהניע חדשנות במגוון רחב של שווקים ותעשיות. כלים מהסוג הזה לא רק מעצימים את התפוקה האנושית, אלא גם מעצבים מחדש את האופן שבו אנחנו כבני אדם מתקשרים עם טכנולוגיה. הם משמשים כעוזרים אישיים, שותפים יצירתיים ופותרי בעיות יעילים, העונים על קשת רחבה של צרכים, ממשימות פשוטות ועד לעבודה אנליטית מורכבת.

ChatGPT, מוצר הבינה המלאכותית של Open AI, עומד בחזית מהפכת הבינה המלאכותית. הוא הפך להיות שם דבר לעוזר בינה מלאכותית מגוון שיודע לענות על מגוון רחב של צרכים ומשימות, כולל הפקת תוכן, עיבוד תמונות ותרגום חומרים כתובים. אך למרות ההתפתחות המהירה של המוצר, שעומד כיום בחזית הבינות המלאכותיות שיודעות לכתוב טקסט, הוא מייצג רק חלק ממערך הפתרונות שבינה מלאכותית יודעת לתת.

במאמר זה נדון במוצר של Deusetron AI הישראלי שמשלב את הטכנולוגיה שעליה מבוסס ChatGPT ומודלי השפה שפותחו עבורו, עם טכנולוגיות נוספות כדי לתת מענה הוליסטי ומקיף הרבה יותר לצרכים מגוונים של הפקת חומרים. נדבר על כיצד Deusetron AI מציב אלטרנטיבה ראויה ל-ChatGPT והפך להיות בחירה מצוינת לכל מי שמעוניין למנף את מלוא הפוטנציאל של הבינה המלאכותית לצרכיו.

להבין את Deusetron AI: מה הוא יודע לעשות?

Deusetron AI מייצגת את פסגת הטכנולוגיה המבוססת בינה מלאכותית כפי שהיא כיום, ולמעשה מציע מגוון רחב של שירותים שנותנים מענה לצרכים מגוונים של יוצרי תוכן, מפתחים ואנשי עסקים. הוא תוכנן מלכתחילה להיות "חבר" רב תכליתי ורב עוצמה בתחום הדיגיטלי, ומצויד ביכולת לייצר תוכן ייחודי, לשפר חומרים קיימים ולהביע עמדה מקצועית.

ביקשנו מדאוסטרון לצייר "תמונה של כיסא אבוקדו" (באנגלית: A photo of an Avocado chair).

מבחינת יכולות, Deusetron AI (דאוסטרון בעברית) מכיל יריעה רחבה של יכולות. הוא מציע מחולל תמונות חדיש שיודע לקחת טקסט (בשלב זה באנגלית) ולהפוך אותו לתמונה מרהיבה מבחינה ויזואלית, ומנצל את הפוטנציאל העצום שטמון בתקשורת חזותית. בנוסף, הוא יכול למטב תמונות ברזולוציה נמוכה לתמונה ברזולציה גבוהה, דבר שהוא בעל ערך רב בעיקר לאנשים ללא ידע גרפי מתקדם.

עוד תכונה ייחודית שיש לדאוסטרון היא היכולת שלו לתמלל טקסט ממקורות אודיו בדיוק גבוה, במגוון שפות כולל עברית, מה שהופך אותו לכלי בערך ערך רב לעיתונאים, פודקאסטרים, סטודנטים, ומנהלי תוכן שעובדים הרבה עם סרטונים ותמונות. בנוסף, הוא מכיל תכונה שיודעת לעשות גם את ההפך: להמיר טקסט לקול במגוון שפות (לא כולל עברית כרגע) בהקראה שנשמעת טבעית, מה שמאפשר יצירת קריינות לסרטונים או יצירת קבצי אודיו המכילים קריינות למגוון מטרות.

ביקשנו מה-AI לתמלל לנו קובץ שמע של פרסומת של "מזרחי טפחות", שכוללת מוזיקת רקע וקריינות של דביר בנדק. לאחר מכן השוונו בין הטקסט שדאוסטרון AI כתב לבין הקריינות. התוצאה = 100% דיוק של הבינה המלאכותית.

ביקשנו מדאוסטרון לקריין את הטקסט הבא באנגלית, בקול של "ג'ואי" ובמבטא אמריקאי:

Deusetron A I may be the most advanced tool for Audio creation in the history of Planet Earth. A truly technological marvel, U'letif'eret Medinat Israel.

והתוצאה?

הנה אותו הטקסט בקול "איימי" ובמבטא בריטי:

כשזה מגיע לכתיבת קוד, דאוסטרון AI מצטיין בתכונות המסייעות גם בכתיבת קוד חדש וגם באופטימיזציה של קוד קיים. זה אפשרי לעשות זאת במסגרת "שיחת AI" שבה נוכל לדבר עם הבוט ולמטב את התוצאה באמצעות פידבקים, או באמצעות יצירת "מסמך AI" פשוט שבו הבוט ייצר את הקוד המבוקש. התכונה הזו שימושית במיוחד עבור מפתחי תוכנה ואנשי IT שמעוניינים לייעל את זרימת העבודה ולשפר את התפוקה שלהם.

ביקשנו מדאוסטרון: "אנא ייצר שאילתת SQL שלוקחת את כל השורות מטבלת "users" ומחשבת את הממוצע של עמודה "age"."

הפלטפורמה של דאוסטרון AI מציעה שתי תוכניות מנוי עיקריות, העונות על צרכים שונים והעדפות שונות:

  1. Deusetron Lite (חינם): זו תוכנית המיועדת למי שחדש בשימוש בכלים של בינה מלאכותית או שצריך כלים כאלו למשימות קלות יותר ותכופות פחות. התוכנית כוללת את כל התכונות העיקריות של דאוסטרון עם מגבלות שימוש מסוימות. דגמי ה-AI בתוכנית זו מעט פחות חכמים, כך שהיא מתאימה לכל מי שצריך AI למטרות כלליות מבלי להתפשר על איכות.
  2. Deusetron Prime (בעלות של 29.9 ש"ח לחודש): מי שצריך מקסימום ביצועים ומשתמש ב-AI לעתים תכופות ימצא הרבה ערך בתוכנית הזו. היא כוללת גישה בלתי מוגבלת לכל התכונות של דאוסטרון. דגמי ה-AI בתוכנית זו הם המתקדמים ביותר שקיימים כיום בשוק, מה שמבטיח את התפוקה המיטבית ביותר. התוכנית היא אידיאלית לאנשי מקצוע ועסקים הזקוקים לסיוע בינה מלאכותית בקינה מידה גדול יותר ומבקשים לשלב כלים של AI בפעילות שלהם.

כדאי לשים לב שגם התוכנית בתשלום זולה יותר מ-ChatGPT, שעלותו נכון לכתיבת שורות אלו: $20 בחודש.

בואו נדבר על ChatGPT

ChatGPT הוא מודל AI שפותח על ידי חברת OpenAI, הידוע ביכולות השיחה שלו וביכולות המתקדמות שלו ליצירת טקסטים. הוא נועד לייצר סימולציה של דיאלוג מול אדם, ומציע למשתמש חוויה אינטראקטיבית שיכולה להיות בעלת ערך בידורי או תפוקתי. היכולות של ChatGPT כוללות מענה על שאלות, מתן הסברים ואפילו כתיבת סיפורים או שירים לפי דרישה. זהו כלי מגוון שיודע לטפל בכמעט כל משימה מבוססת טקסט, מה שהופך אותו לכלי בעל ערך עבור מחנכים, סופרים, ועסקים המעוניינים לבצע אוטומציה של היבטים מסוימים של שירות לקוחות או יצירת תוכן.

למרות כישורי השיחה המרשימים שלו, ChatGPT כולל מגבלות מסוימות שעשויות להתקיל משתמשים. ראשית, הידע של ChatGPT מוגבל והוא אינו מחובר לאינטרנט (משתמשים בתשלום יכולים להשתמש ביכולת חיפוש באינטרנט).

מגבלה נוספת של ChatGPT ושאר הצ'אט-בוטים מבוססי ה-AI, היא שבעוד שהוא יודע לייצר טקסט קוהרנטי ורלוונטי מבחינה הקשרית, ייתכן שהוא לא תמיד יספק מידע נכון עובדתית. לפעמים הוא יפיק תגובה שנראית סבירה, אך שגויה, מה שמחייב אימות המידע ממקורות נוספים על ידי האדם שמשתמש במערכת.

יתר על כן, לגרסא החינמית של ChatGPT אין כלל יכולת של יצירת תמונות או תמלול שמע, אשר הופכות להיות מבוקשות יותר ויותר. משתמשים שמחפשים להיעזר בבינה מלאכותית בהיקף רחב של משימות עשויים למצוא במגבלות האלו מכשול משמעותי.

ההגבלות הללו מדגישות את החשיבות של פתרון בינה מלאכותית הוליסטי ומקיף יותר עבור אלה שיש להם סטנדרט קצת יותר גבוה, וזה המקום שבו אלטרנטיבות כמו דאוסטרון AI מיקמו את עצמן כפתרונות מקיפים יותר.

השוואת התכונות: ChatGPT מול Deusetron AI

תכונהChatGPTדאוסטרון AIהסבר
יצירת טקסט ותקשורת צ'אט✔️ קיים✔️ קייםלשתי הפלטפורמות יש יכולות לייצר טקסט ברמה גבוהה, אבל Deusetron AI מציעה שתי "מצבים" ליצירת טקסט: יצירת מסמך או תקשורת צ'אט, בעוד ל-ChatGPT יש רק אפשרות צ'אט. שתי הפלטפורמות מבוססות על מודלי השפה המתקדמים של Open AI, ואין ביניהן הבדל מבחינת איכות התוכן.
יצירת תמונות❌ רק בגרסא בתשלום✔️ קייםבדאוסטרון ניתן לייצר תמונות מטקסט באמצעות מערך Stable Diffusion. בצ'אט GPT ניתן לעשות זאת רק בתשלום, וגם אז באמצעות מודל DALL-E הנחשב לפחות חכם.
מיטוב תמונות❌ לא קיים✔️ קייםהאפשרות לקחת תמונה קטנה מבחינת רזולוציה ולהפוך אותה לתמונה גדולה תוך שמירה ומיטוב האיכות היא קריטית. בדאוסטרון האפשרות קיימת גם בגרסא החינמית, בעוד ChatGPT לא כולל אותה בכלל, אפילו לא בתשלום.
טקסט-לקול וקול-לטקסט❌ לא קיים✔️ קייםהבינה המלאכותית של דאוסטרון יודעת לקחת קובץ שמע במגוון רחב של שפות, כולל עברית, ולתמלל לטקסט כתוב שניתן להעתיק. בנוסף היא יודעת לקחת טקסט במגוון שפות ולייצר קובץ שמע קריינות קולית. אף אחת מהתכונות הללו לא קיימת ב-ChatGPT.
תמחור❌ קיימת גרסא חינמית, מנוי יקר✔️ קיימת גרסא חינמית, מנוי פרימיום בעלות מופחתתכדי לגשת לתכונות המתקדמות ביותר של ChatGPT המשתמש צריך לשלם $20 בחודש. בדאוסטרון, רוב התכונות קיימות בחינם, וגישה לתכונות מתקדמות ולהסרת הגבלות עולה 29.9 ש"ח בחודש בלבד – כרבע מהמחיר של ChatGPT.

לסיכום, בעוד ש-ChatGPT מציע יכולות שיחה ויצירת טקסט יוצא דופן, דאוסטרון AI מציגה חבילה מרחיבה הרבה יותר של תכונות, כולל יצירת טקסט, יצירת תמונה ועיבוד תמונה, ויצירת קריינות ותמלולים. בנוסף, המחיר לגרסת הפרימיום של Deusetron נמוך משמעותית מזה של ChatGPT. לאור כל זאת, Deusetron נותנת מענה מקיף ומגוון לצרכים מקצועיים רבים יותר.

סיכום

בתחום הדינמי והמשתנה של בינה מלאכותית, דאוסטרון AI בולטת כפלטפורמה מגוונת המשתערת מעבר ליכולות של דגמי AI מבוססי-טקסט כמו ChatGPT. היא כוללת יצירת תמונות ומיטוב תמונות באיכות נמוכה, פונקציונליות מקיפה של טקסט-לקריינות וקריינות-לטקסט, ויכולות מתקדמות של יצירת קוד. בכך, Deusetron AI נותנת מענה לקשת רחבה יותר של צרכים בעולם הדיגיטל. היא לא רק "עוזרת AI", היא כלי עוצמתי שנועד להעלות את האיכות והיצירתיות של התוכן שנוצר במדיומים שונים.

ההיצע הדו-שכבתי של דאוסטרון AI עם תוכניות ה-Lite (חינם) וה-Prime (פרימיום), מבטיח שכלל סוגי המשתמשים יוכלו לגשת לחבילת כלים שמותאמת עבורם ויודעים לתת מענה לדרישות הספציפיות שלהם. תוכנית ה-Prime היא עדות למחויבות של הפלטפורמה לספק את הרמה הגבוהה ביותר של כלי AI שזמינים כיום בשוק.

העתיד של בינה מלאכותית הוא כבר מזמן לא "רק" להבין ולכתוב טקסט, מדובר על אימוץ הפוטנציאל המלא של הבינה המלאכותית בכל הצורות של מדיה דיגיטלית. דאוסטרון AI מגלמת את העתיד הזה, ומציע פתרון מקיף ש-ChatGPT לא יכול לספק מבלי שיוסיפו לידו כלים נוספים. בין אם אתם אנשי דיגיטל, מפתחים, יוצרי תוכן או אנשי מקצוע, דאוסטרון AI מצויד בכלים שישפרו את זרימת העבודה שלכם.

אנו מזמינים אתכם לחוות את רוחב היכולות של דאוסטרון AI ולחקור את האפשרויות עם התוכנית החינמית או עם תוכנית ה-Prime הכוללת גם 7 ימי ניסיון ללא התחייבות. לחצו כאן כדי לגלות עוד.

שיתוף:

מאמרים ומדריכים אחרונים

Subscribe our Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.